POMOC/FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 w dzień wyjazdu.

Na terenie obiektu znajduje się monitorowany (niestrzeżony) parking do wyłącznej dyspozycji Gości hotelu. Miejsca parkingowe nie są numerowane.

Tak, dostęp do strefy SPA jest wliczony w cenę pobytu, Do Państwa dyspozycji oddajemy 10-cio osobowe jacuzzi oraz saunę suchą znajdującą się na poziomie -1.

Obiekt nie oferuje śniadań. Do dyspozycji Gości w większości apartamentów (z wyłączeniem apartamentu Basic) oddajemy w pełni wyposażone aneksy kuchenne, w których samodzielnie można przygotować posiłek.

Strefa SPA wyposażona jest w 10-cio osobowe jacuzzi oraz saunę suchą. Goście posiadają całodobowy i nielimitowany dostęp wliczony w cenę pobytu. Zapraszamy do relaksu!

Jest to możliwość samodzielnego zameldowania i wymeldowania o dowolnej porze. Nasz obiekt posiada bezobsługową recepcję w postaci kiosku self check-in – specjalnego, intuicyjnego automatu, Płatności za rezerwację można dokonać na miejscu kartą płatniczą bądź BLIKiem poprzez terminal płatniczy znajdujący się przy kiosku. Automat generuje paragony i FV. Samoobsługowa recepcja umożliwia zameldowanie przy użyciu jedynie 4-cyfrowego kodu dostępu wysłanego uprzednio na wskazany podczas rezerwacji adres e-mail.

Nie. Zalecamy jednak uważnie i dokładnie przeczytać, wysłaną na adres e-mail wskazany przy rezerwacji, instrukcję zameldowania i wymeldowania poprzez kiosk samoobsługowy. Po zapoznaniu się z instrukcją zameldowanie nie powinno sprawić żadnego problemu. Obsługa automatu jest bardzo intuicyjna. Na naszej stronie znajdą również Państwo film instruktażowym, w którym pokazujemy krok po kroku jak wygląda proces zameldowania i wymeldowania w naszym obiekcie.

Nie martw się – napisz do nas bezpośrednio! kontakt@haparthotel.pl Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej. 😊