Self Check-In

Wychodząc naprzeciw współczesnym trendom technologicznym i wprowadzając innowacyjne rozwiązanie H APARTHOTEL wyposażyliśmy w samoobsługową recepcję w postaci kiosku- intuicyjnego automatu, który umożliwia samodzielne, bezpieczne i wygodne zameldowanie jedynie przy użyciu 4-cyfrowego kodu dostępu otrzymanego wraz z potwierdzeniem rezerwacji na adres e-mail. Płatności za nieopłaconą rezerwację dokonuje się poprzez terminal płatniczy znajdujący się przy kiosku. Urządzenie generuje paragony oraz faktury VAT. Dzięki temu rozwiązaniu Goście nie muszą kontaktować się z obsługą hotelu i mogą przyjechać lub wyjechać w dogodnym dla siebie czasie w obrębie doby hotelowej. Samodzielne zameldowanie jest opcją dostępną przez całą dobę. Poniżej prezentujemy Państwu wideo instrukcję obsługi kiosku hotelowego.

Samodzielne ZAMELDOWANIE w naszym obiekcie – krok po kroku:

1) Złożenie rezerwacji telefonicznie, przez naszą stronę internetową lub inną platformę sprzedażową (np. booking.com).
2) Następnie otrzymają Państwo kod dostępu wraz z poradami, jak dostać się do obiektu na adres e-mail wskazany podczas składania rezerwacji.
3) Przy bramce wejściowej lub/i przy bramie wjazdowej na parking (bramka i furtka zlokalizowane są od ul. Słowackiego) wpisują Państwo 4-cyfrowy kod dostępu z # na końcu.
4) Dokonują Państwo zameldowania (check-in) w samoobsługowym kiosku znajdującym się w obiekcie. Jeżeli rezerwacja nie była wcześniej opłacona należy w kiosku uiścić należną opłatę za rezerwację (płatność możliwa jedynie kartą płatniczą lub BLIK).
5) Odbierają Państwo kartę dostępu do pokoju wraz z paragonem lub fakturą. Wygenerowana karta otwiera drzwi do apartamentu, drzwi do strefy SPA, bramkę i bramę wjazdową.

 

Samodzielne WYMELDOWANIE w naszym obiekcie – krok po kroku:

1) Przy kiosku samoobsługowym należy wybrać opcję „WYMELDUJ”.
2) Następnie muszą Państwo zdeponować wygenerowaną przy zameldowaniu kartę zwracając ją do dyspensera. Lokalizacja dyspensera na maszynie przedstawiona będzie na grafice wyświetlonej na ekranie kiosku.
3) Po zdeponowaniu karty wystarczy kliknąć przycisk „WYLOGUJ”.

 

Czy zameldowanie bez stacjonarnej recepcji jest trudne?

Nie. Zalecamy jednak uważnie i dokładnie przeczytać wysłaną na adres e-mail wskazany przy rezerwacji, instrukcję zameldowania i wymeldowania poprzez kiosk samoobsługowy. Po zapoznaniu się z instrukcją zameldowanie nie powinno sprawić żadnego problemu. Obsługa automatu jest bardzo intuicyjna. Na nagraniu instruktażowym pokazujemy krok po kroku jak wygląda proces zameldowania w naszym obiekcie.